WORLD OF WARCRAFT

Тема: [Гайд] ПВЕ ММ Хантер в 4.0.1  (Прочитано 405289 раз)

0 Пользователей и 2 Гостей просматривают эту тему.

Jugg

  • Завсегдатай
  • **
  • Сообщений: 398
  • Шаман
Re: [Гайд] ПВЕ ММ Хантер в 4.0.1
« Ответ #510 : 09 Февраля, 2011, 17:14:28 »
  • Рейтинг:0 (+0 | 0)
90к в блудласте или меня глючит ?  ;D

Nickname

  • Завсегдатай
  • **
  • Сообщений: 418

  • Варкрафт: +
    • Имя: Донкорлэоне
    • Класс: Хантер
    • Сервер: Разувий
Re: [Гайд] ПВЕ ММ Хантер в 4.0.1
« Ответ #511 : 09 Февраля, 2011, 17:17:11 »
  • Рейтинг:0 (+0 | 0)
90к в блудласте или меня глючит ?  ;D

70к... пиковый.. а 90 - это так пала торкнуло....
Контент Катаклизма закрыт фулл
«Лучше всего, когда друг недооценивает твою силу, а враг переоценивает твои слабости»

Razor2k

  • Завсегдатай
  • **
  • Сообщений: 161

  • Варкрафт: +
    • Класс: Хунт
Re: [Гайд] ПВЕ ММ Хантер в 4.0.1
« Ответ #512 : 09 Февраля, 2011, 17:17:34 »
  • Рейтинг:0 (+0 | 0)
у всех хантов в ММ вкачана верная цель - которая бафает прицельный и верный на +60% крита.
а в сюрве нет ? вроде ещё под кобру этот тал и в сюрв спеке он почти у всех взят.

Только в сурве он бафает кобру, а в мм стеди и аймед. Поэтому такие цифры.

Nickname

  • Завсегдатай
  • **
  • Сообщений: 418

  • Варкрафт: +
    • Имя: Донкорлэоне
    • Класс: Хантер
    • Сервер: Разувий
Re: [Гайд] ПВЕ ММ Хантер в 4.0.1
« Ответ #513 : 09 Февраля, 2011, 17:26:59 »
  • Рейтинг:0 (+0 | 0)
да, знакомый отписал после терзаний манекена - аямису и хуху не глансит, так что при фуллбафах всё также испытываем нервы милишников... ;D
Контент Катаклизма закрыт фулл
«Лучше всего, когда друг недооценивает твою силу, а враг переоценивает твои слабости»

Jugg

  • Завсегдатай
  • **
  • Сообщений: 398
  • Шаман
Re: [Гайд] ПВЕ ММ Хантер в 4.0.1
« Ответ #514 : 09 Февраля, 2011, 17:27:30 »
  • Рейтинг:0 (+0 | 0)
70к... пиковый.. а 90 - это так пала торкнуло....
да, 70, не там смотрю ...
Только в сурве он бафает кобру, а в мм стеди и аймед. Поэтому такие цифры.
я понял, я к тому что человек вроде имеет ввиду что у мм это есть, а у сюрва вообще ничего нет в ответ..

RenegadeNS

  • Завсегдатай
  • **
  • Сообщений: 424
  • Really badass
Re: [Гайд] ПВЕ ММ Хантер в 4.0.1
« Ответ #515 : 09 Февраля, 2011, 18:16:48 »
  • Рейтинг:0 (+0 | 0)
Я правильно понимаю, что в ротации ММ теперь нет смысла заботиться о укусе змеи?

mousejony

  • Завсегдатай
  • **
  • Сообщений: 236
  • Mouse M.D.

  • Варкрафт: +
    • Имя: Маус
    • Класс: Охотник
    • Сервер: Ткач Смерти
Re: [Гайд] ПВЕ ММ Хантер в 4.0.1
« Ответ #516 : 09 Февраля, 2011, 18:51:20 »
  • Рейтинг:0 (+0 | 0)
ну это маразм, 21к в пуге на аргалоте используя только 3 способности: метка охотника, верный выстрел, прицельный выстрел.
по манекену 23к держится на 10кк урона, но тут конечно верная цель дает свое.
ждем хотфикса бага на двойной беслпатный ПВ. Как можно было его на лайвах сделать если на птре его небыло, лол. Дыбилы одним словом.
Сурв так и останется топ на Малориаке, Магмаре, Халфусе, ЧоГале, радует что теперь разнообразие будет.

Sqall

  • Завсегдатай
  • **
  • Сообщений: 308

  • Варкрафт: +
    • Сервер: Черный
Re: [Гайд] ПВЕ ММ Хантер в 4.0.1
« Ответ #517 : 09 Февраля, 2011, 18:54:09 »
  • Рейтинг:0 (+0 | 0)
Серпент Ммы не юзают оО

Cutler

  • Завсегдатай
  • **
  • Сообщений: 101

  • Варкрафт: +
    • Имя: Катлерс
    • Класс: Хантер
    • Сервер: Свежеватель душ
Re: [Гайд] ПВЕ ММ Хантер в 4.0.1
« Ответ #518 : 09 Февраля, 2011, 18:55:35 »
  • Рейтинг:0 (+0 | 0)
Маусс, сколько хасты при таком дпс у тебя? рейтинга?

Cutler

  • Завсегдатай
  • **
  • Сообщений: 101

  • Варкрафт: +
    • Имя: Катлерс
    • Класс: Хантер
    • Сервер: Свежеватель душ
Re: [Гайд] ПВЕ ММ Хантер в 4.0.1
« Ответ #519 : 09 Февраля, 2011, 19:05:28 »
  • Рейтинг:0 (+0 | 0)
Точно, тупо спамя аймед и стедик 18к на кукле...печаль, как просто...с химерой, змеей меньше было))

Alexanderanv

  • Новичок
  • *
  • Сообщений: 8

  • Варкрафт: +
    • Имя: Космонова
    • Класс: Охотник
    • Сервер: Гром
Re: [Гайд] ПВЕ ММ Хантер в 4.0.1
« Ответ #520 : 09 Февраля, 2011, 20:33:41 »
  • Рейтинг:0 (+0 | 0)
Сегодня сранивал дпс в мм и сурве на манекене, сначала взяв талант Верная цель, а затем выкинув его в обоих спеках. В ММ с взятым талантом выдал 19к, без таланта 12,5к... В сурве с талантом 14,5к, без него 13.
Сделал вывод, что мм тестить на манекене нет никакого смысла!

mousejony

  • Завсегдатай
  • **
  • Сообщений: 236
  • Mouse M.D.

  • Варкрафт: +
    • Имя: Маус
    • Класс: Охотник
    • Сервер: Ткач Смерти
Re: [Гайд] ПВЕ ММ Хантер в 4.0.1
« Ответ #521 : 09 Февраля, 2011, 20:41:57 »
  • Рейтинг:0 (+0 | 0)
Маусс, сколько хасты при таком дпс у тебя? рейтинга?

1100 хасты 2к крита 700 мастери

AlexDevillord

  • Старожил
  • ***
  • Сообщений: 1386

  • Варкрафт: +
    • Имя: Нараэль
    • Класс: Охотник
    • Сервер: Ясеневый Лес
Re: [Гайд] ПВЕ ММ Хантер в 4.0.1
« Ответ #522 : 09 Февраля, 2011, 20:43:42 »
  • Рейтинг:0 (+0 | 0)
Сурв был интереснее :( Сейчас игра охотником - лицом кати, дпс дави.

mousejony

  • Завсегдатай
  • **
  • Сообщений: 236
  • Mouse M.D.

  • Варкрафт: +
    • Имя: Маус
    • Класс: Охотник
    • Сервер: Ткач Смерти
Re: [Гайд] ПВЕ ММ Хантер в 4.0.1
« Ответ #523 : 09 Февраля, 2011, 20:47:30 »
  • Рейтинг:0 (+0 | 0)
ёпта займитесь переводом кому не влом, а то только процентов 70 понял из этого до конца
то что красным особенно интересует
Цитировать
1) Concerning your rotation:
- Drop AS and use hardcasted AI as your focus dump instead. The only times you will usually want to use AS are when you are moving and cannot cast AI or when you are getting frequently interrupted or having your casts pushed back.
- Besides that, the standard rotation maintains as currently with using CS off CD to extend your SrS on the target, AI to dump focus, and SS to fill to regain focus, maintain the ISS buff with at least 2 SS pairs per cycle, and to gain the MMM procs for instant cast, focus free AIs. Now all shots in the rotation benefit from PS.
- With the high damage of AI during the CA phase, it may be beneficial to not cast CS off CD and to cast it just soon enough to maintain SrS. This allows more focus to shot more AIs.
- For those without the T11 4-set bonus, it seems that the ideal rotation has 1 CS, 1 AI, and 4 to 5 SSs depending on whether you have an MMM AI proc that cycle. The recommended haste rating to support this with 3/3 Pathing and assuming the AI glyph is 772 to 1280. At the 772 haste rating, you are at least focus neutral but your CS will be delayed on cycles where you cast the 5th SS by about 0.3s. At the 1280 rating, you have a tight rotation when needing to cast the 5th SS but have about 0.4s deadtime on cycles with the MMM AI proc.
- For those with the T11 4-set bonus, you have 2 choices depending on what your gear will support.
--- Stacking crit and mastery: You only need about 4.4% haste from gear and Pathing to support doing 4 or 5 SSs per cycle depending on whether you get an MMM AI proc. Additional haste over this is still beneficial but not required.
--- Stacking haste: You need between 17.5% to 20.3% haste from gear and Pathing to support doing 5 to 6 SSs per cycle depending on whether you get an MMM AI proc that cycle. In this case you have enough natural focus regen that you do not need the AI glyph.


2) Concerning glyphs:
- Steady Shot is still a must glyph since SS is still the most frequently cast shot in the rotation.
- Drop the AS glyph since we are not casting AS usually. Recommend replacing it with the Rapid Fire glyph since the additional haste will affect both our AI cast time and autoshot frequency during our RFs.
- For the final glyph, I recommend the AI glyph due to the focus savings with how often we use AI and its high crit rate during the CA phase. However, note that if you already have a focus neutral or better rotation at your haste level that the AI glyph may provide no benefit.
- If the AI glyph is not a good option for you or the last 20% of the boss health is critical to your progression, then the KS glyph is a good option.
- I do not recommend the CS glyph with these changes unless you have the T11 4-set bonus and are stacking a high amount of haste; otherwise, you cannot support casting both a CS and an AI every 9s with doing one less SS per cycle.

3) Concerning talents:
- Not too much has changed.
- The only big change is that Pathing has increased in value since it affects our AI casts as well. Now the only shot we take that is not affected by haste is CS, and we only do it every 10s at most. Thus, you want 3/3 Pathing instead of 3/3 Frenzy.
- In the MM tree, I still recommend 2/2 Bomb over Term for most situations since Term often provides little to no benefit, although there are some situations in which Term can be beneficial.
- The only other item to keep an eye on is whether to put a 3rd point in BD or OwN. Generally BD is a little better, but dropping a point in Frenzy reduces its value. Plus with increasig crit rates and haste, our pet will eventually have plenty of focus and high enough WH uptime to support moving the 3rd point to OwN.

4) Concerning gear and stat:
- The benefits of our mastery was buffed by 17%.
- The benefits of haste got buffed as well due to its affect on our AI hardcast and its synergy with mastery and its buff.
- For those without the new T11 4-set bonus, it should still be pretty much business as usual for stat priority, although mastery and haste have closed the gap with crit.
- For those with the new T11 4-set bonus, there are two options to consider depending on your overall ilevel. These are stacking haste to allow 6 non-focus costing shots (SS and MMM AIs) per CS cycle or not stacking haste resulting in only 5 of those shots per CS cycle. For lower ilevel (no T11 heroic gear and some dungeon level gear), I recommend not worrying about stacking haste as much. For those with current end game gear, I would recommend stacking haste. For those in between, you need to experiment with which option is better. Either way, the gain seems to be less than 1%.

5) Do not forget:
- To get the new Agile Shadowspirit Diamond meta.
- That you can autoshot while moving and no longer need to stutterstep.
- Possibly get the new Quicksilver Alchemist Stone if an alchemist. A static 361 agi and 194 crit is pretty good.
- Get the new agility bracer enchant if not a LWer.
- Use the Synapse Springs now if an engineer since they now provide you with agility.
« Последнее редактирование: 09 Февраля, 2011, 20:49:19 by mousejony »

molochniksem

  • Новичок
  • *
  • Сообщений: 78
  • Имбовый нуб

  • Варкрафт: +
    • Имя: Фантазёркин
    • Класс: Охотник
    • Сервер: Дракономор
Re: [Гайд] ПВЕ ММ Хантер в 4.0.1
« Ответ #524 : 09 Февраля, 2011, 21:19:37 »
  • Рейтинг:0 (+0 | 0)
ждем хотфикса бага на двойной беслпатный ПВ.


Срочные исправления к обновлению 4.0.6 нас там вроде нет  ;D

Маусс, сколько хасты при таком дпс у тебя? рейтинга?


1100 хасты 2к крита 700 мастери


А зачем нам мастери? или тут перепутано с хитом?
« Последнее редактирование: 09 Февраля, 2011, 21:23:40 by molochniksem »

 

закрыть