Да там много чего интересного:
Blessing of Sanctuary: This blessing now also increases stamina by 10%. This effect is not cumulative with Blessing of Kings.Правильно, а то парит в 10ке, где у нас всего два паладина вечно бегать без королей. Того глядишь, что совсем объединят эти два бафа, и опять "короли" станут чисто протовским бафом.
Hand of Reckoning: Redesigned. Now does damage only when target does not currently have the caster targeted, but damage done increased to 50% of attack power, occurring after the taunt effect is applied.Мелочь, но приятно.
Judgement of Light: Now heals for 2% of the attacker's maximum health instead of a variable amount based on the spell power and attack power of the judging paladin.Зачем палатанку хил - не понятно

С каждого милишного свинга получать назад 880 хп (при моих 44к под рейдовыми бафами) - приятно.
А вот правосудие маны теперь будут кидать ретрики.
Righteous Fury: No longer has a duration or mana cost, remaining until cancelled or death. Also cancelled when a Paladin activates a different talent specialization.Удешевление по мане бафов рейда после вайпа. Приятно.
Seal of Vengeance and Seal of Corruption: These seals have been redesigned to deal substantially more damage. Now, once a paladin has 5 copies of the debuff from these seals on his or her target, on each swing the paladin will deal 33% weapon damage as Holy, with critical strikes dealing double damage.Тут не совсем понятно. Дамаг при ударе - это круто. Но, будет ли печать по прежнему сама тикать на мобах, которые не являются целью или нет. Хочется надеяться, что будут, иначе мы без АОЕ агро останемся, ну или по крайней мере без ее части.
Shield of Righteousness: Now deals 100% of shield block value as damage instead of 130%.Это уменьшение компенсируется увеличением в два(!) раза бонуса блока со шмота. (Block Value: The amount of bonus block value on all items has been doubled. This does not affect the base block value on shields or block value derived from strength.)
Так что это тоже можно рассматривать как увеличение не столько агро, сколько митигейшина.
Ardent Defender: Redesigned. Currently, any damage taken by the paladin while at 35% health or below is reduced. Instead, any attack that would reduce the paladin to 35% health or below has its damage reduced. In addition, once every 2 minutes an attack that would have killed the paladin will fail to kill, and instead set the paladin's health to 10/20/30% of maximum.Ну это - просто бомба. Во-первых, суммарное уменьшение входящего дамага. Во-вторых, встроенный пристовский дух с кд 2 минуты.
В целом - сплошное улучшение класса.
З.Ы. Паладинов все нерфят и нерфят - не качайте их, и так шмота на всех не хватает
