Regarding Sacred Shield, we tried giving the talent as a baseline ability to Protection, but we’re unhappy with that experiment and are likely to revert the change. We agree that the current (old) version of Sacred Shield is more attractive to Holy than the (new) version. We also would likely have to nerf Protection to compensate for getting Holy Shield in addition to another talent. Overall, we think the current (old) version of Sacred Shield is a better design. Perhaps we can still make Sacred Shield more attractive for Holy and Retribution, and make the other two talents (Selfless Healer, Eternal Flame) more attractive to Protection.
Щит небес
Относительно Щита небес — мы пытались дать талант, как базовую способность для танков, но мы недовольны этим экспериментом и, вероятно, откатим изменение. Мы согласны, что текущая (старая) версия Щита небес более привлекательна для Света, чем новая версия. Мы также должны были бы понерфить танков в качестве компенсации за Щит небес + талант. В целом, мы довольны старой версией таланта, но, возможно, мы все еще можем сделать ее более привлекательно для целителей и бойцов, а Самоотверженного целителя и Вечное пламя — для танков.
примерный перевод честно стыренный у Кувалдыча 