WORLD OF WARCRAFT

Тема: Описание обновления 29.2.2 для Hearthstone  (Прочитано 3687 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

horsaken

  • Модератор
  • Старожил
  • *
  • Сообщений: 3798
Описание обновления 29.2.2 для Hearthstone
« : 25 Апреля, 2024, 20:38:39 »
  • Рейтинг:0 (+0 | 0)



Позавчера разработчики анонсировали масштабные правки баланса и вот уже сегодня планируется к выходу содержащее их обновление 29.2.2. Обновление содержит значительные изменения как для Традиционного игрового режима, так и для Полей Сражений. Помимо всего прочего разработчики несколько скорректировали принцип действия карт, срабатывающих, когда в вашей колоде нет дубликатов.:cut:

UPD: Обновление вышло.

Изменения Hearthstone

Комментарий разработчиков: это обновление несколько отличается от привычных балансировочных. Оно в большей степени сосредоточено на глобальной дизайне игры, нежели на то, чтобы ослабить основных "нарушителей" (хотя такие карты тоже были затронуты). Сейчас в игре много карт, которые ограничивают противника в возможности на реакцию, и в целом, уровень мощи в мете, построенной лишь на 4 наборах карт, слишком высок. В этом обновлении мы изменили целый ряд определяющих мету карт; начиная с ОТК-стратегий и заканчивая мощными инструментами для зачистки стола, из-за чего складывается ощущение, что ваши существа не имеют особого влияния.

В Hearthstone всегда будут необычные карты с уникальными эффектами – в конце концов, это именно то, что делает Hearthstone самим собой – но зачастую играть такие карты бывает непропорционально веселее, чем играть против них. Мы бы не хотели, чтобы подобные карты определяли мету, и в особенности делали её такой, когда у игроков создаётся ощущение, что они ни на что не влияют.

В этом обновлении можно выделить несколько категорий касательно изменений. К первой относятся такие карты, которые по сути заканчивают матч после своего розыгрыша. И по большому счёту всё сводится к тому, удастся ли вам разыграть такую карту в нужный момент или нет. Карты вида "если в вашей колоде нет дубликатов" также попадают в эту категорию. Некоторые игроки добавляют такие карты в колоды, где есть дубликаты; и создают их таким образом, чтобы избавиться от дубликатов и тем самым активировать эффект этих карт. Это по-своему интересный подход и даже своего рода вызов для колодостроителей. Но в конечном счёте всё это скатилось до уровня, когда такие архетипы просто стараются как можно быстрее перебрать всю колоду, что не слишком-то интерактивно и явно не согласуется с заявленными сегодня изменениями.

Во вторую категорию попадают мощные карты для зачистки стола, не имеющие каких-либо ограничений. Мы создавали и продолжим создавать АоЕ-эффекты, но в некоторых конкретных случаях они слишком эффективны; в результате чего колоды, основанные на существах чувствуют себя порой безнадёжно.

Третья категория – это карты, которые просто слишком сильны, и нуждаются в некоторой корректировке. Подобное целеполагание применимо и к Вольным картам, что будут затронуты в этом обновлении.

Наконец, мы также вводим и множество баффов! В этом обновлении ослабляются преимущественно карты, что появились вместе с "Мастерской Чудастера". Но мы не хотим, чтобы в результате мета откатилась до того, что было до выхода этого дополнения. Поэтому мы усиливаем некоторые слабые карты Мастерской, в надежде, что они выведут из тени не слишком популярные колоды.

Вряд ли это будет обновление, что раз и навсегда решит все назревшие проблемы. Мы продолжим наблюдать за состоянием игры, когда правки баланса станут активны, и посмотрим насколько реальное положение дел соответствует заявленной нами философии.


"Рено"-карты

Как было упомянуто, отдельного изменения удостоилась сама механика карт, эффект которых срабатывает, если в колоде нет дубликатов. Если ранее условие проверялось на момент розыгрыша карты, то теперь при розыгрыше карты условие будет проверяться на момент начала матча.

Другими словами, если в начале матча ваша колода не содержала дубликатов, а затем рыцарь смерти замешал вам в колоду несколько одинаковых карт чумы, то теперь эффект "Рено"-карт всё равно сработает. С другой стороны теперь вы не можете создавать колоду с дубликатами, надеясь избавиться от них до розыгрыша обозначенных карт.

Колоды Чудастера

Одно из изменений касается Непревзойдённого Чудастера.


Все колоды Чудастера, за исключением колод для охотника на демонов, чернокнижника и мага, станут ещё более непревзойдёнными.

Поля Сражений

Комментарий разработчиков: Приветствуем! Мы очень довольны тем, как игроки приняли новое обновление, и в особенности новый режим Дуэтов! В целом, нас вполне устраивает, как выглядят оба режима, но мы хотели бы помочь стратегиям, которые не слишком хорошо представлены. В этом обновлении мы решили взять широкий размах касательно изменений, но сами они будут не слишком радикальными. Также мы ослабляем несколько карт, что сильно выбиваются по мощи на фоне остальных: Воина Седогрива. Рилак-металлист, Контрабандистка самоцветов, Радужный огнесвет и Дирижёр Орк-естра. Мы надеемся, что за счёт этих изменений, другие карты, наконец, смогут выйти из их тени. Мы продолжим следить за состоянием игры после сегодняшних изменений, и при необходимости внесём дополнительные корректировки.

29.2.2 Patch notes

Patch 29.2.2, launching later today, contains big updates to Hearthstone and Battlegrounds.

Hearthstone Updates

Dev Comment: This patch is a little different than our usual balance patches—it’s more about the general design direction of the game than it is about particular power outliers (though we hit a few of those, too). Right now, there are a lot of cards that can remove player agency and raise the power level of the game beyond where we want for a 4-set meta. We’re looking at a variety of these meta-defining cards in this patch, from OTK-style cards to powerful AoE effects that make it feel like your minions don’t matter.

There will always be cool, dreamy cards in Hearthstone—that's part of what makes Hearthstone Hearthstone—but these types of cards can sometimes be disproportionately more fun to play with than play against. We don’t want these kinds of cards to make up the most powerful and prevalent archetypes in the game, especially if they create metagames where player agency feels low.

There are a few categories of changes in this patch. The first is cards that can end the game quickly when played, and which warp the entire game around whether you get to play them at the right time. No Duplicate cards are also a subsection of this. Being able to draw your deck to avoid the downside of these cards is an interesting deck construction challenge, but it has in large part devolved into turbo-draw decks that tend to be less interactive and not in the spirit of these cards.

The second category is powerful, uncapped board clears. We’ve made and will continue to make AoE effects, but these particular instances are too efficient at clearing the board, making minion-based strategies feel helpless.

The third category is cards that are just a little too strong in their decks and should be toned down a bit. Similarly, our Wild changes are to some clear power and play experience outliers in that Mode.

Finally, we’re making some buffs, too! A lot of the changes we’re making in this patch are to weaken new cards or strategies that came from Whizbang’s Workshop, but we don’t want to just go back to the meta we had before the expansion. So we’ve identified some underperforming Whizbang’s Workshop archetypes that we think better align with our overall goals for the format and infusing them with a bit more power to give them another chance.

This probably won’t be a one-and-done fix. We’re going to keep an eye on the game after these changes go live and continue to push towards a game that aligns with our design philosophy. To read more about this general philosophy, check out our Developer Insights post on the topic from earlier this week.

The following cards have been adjusted to be weaker:

Reno, Lone Ranger
  • Old: [8 Mana]
  • New: [9 Mana]
  • Dev Comment: All the Showdown in the Badlands “No Duplicate” cards are also getting a further adjustment to their conditional effect, discussed below.

Zilliax Deluxe 3000 (Virus Module)
  • Old: 1/3. Stealth, Elusive, Poisonous, Reborn
  • New: 1/4. Elusive, Poisonous, Reborn


Gaslight Gatekeeper
  • Old: [3 Mana]
  • New: [4 Mana]


Snake Oil (Generated by Miracle Salesman and Snake Oil Seller)
  • Old: [0 Mana]
  • New: [1 Mana]


Wheel of DEATH!!!
  • No text change, but the wheel counts at the start of your turns instead of the end of your turns.


Forge of Wills
  • Old: [3 Mana]
  • New: [4 Mana]


Imprisoned Horror
  • Old: 5/5
  • New: 4/4


Timewinder Zarimi
  • Old: Battlecry: Once per game, if you’ve summoned 5 other Dragons, take an extra turn.
  • New: Battlecry: Once per game, if you’ve summoned 8 other Dragons, take an extra turn.


Threads of Despair
  • Old: [1 Mana]
  • New: [2 Mana]


Sickly Grimewalker
  • Old: [3 Mana] 2/4
  • New: [4 Mana] 3/5


Sanitize
  • Old: [5 Mana] Deal damage equal to your Armor to all minions. Forge: Gain 3 Armor first.
  • New: [6 Mana] Deal damage equal to your Armor to all minions. Forge: Gain 4 Armor first.


Trial by Fire
  • Old: [6 Mana]
  • New: [7 Mana]


Boomboss Tho’grun
  • Old: Battlecry: Shuffle 3 T.N.T. into your deck. When drawn, blow up a card in the enemy hand, deck, and board.
  • New: Battlecry: Shuffle 3 T.N.T. into your opponent’s deck. When drawn, blow up a card in their hand, deck, and board.
  • Dev Comment: T.N.T. can’t blow up other T.N.T..


Flash of Lightning
  • Old: [2 Mana]
  • New: [3 Mana]


Crash of Thunder
  • Old: [5 Mana]
  • New: [6 Mana]


Jungle Gym
  • Old: 3 Durability
  • New: 2 Durability


Time Warp (Open the Waygate’s Quest Reward)
  • Old: Take an extra turn.
  • New: Take an extra turn. (Once per game)


Floop’s Glorious Gloop
  • Old: Whenever a minion dies this turn, gain 1 Mana Crystal this turn only.
  • New: Whenever a minion dies this turn, refresh a Mana Crystral.


Snowfall Graveyard
  • Old: [3 Mana]
  • New: [5 Mana]

The above craftable cards, plus Miracle Salesman and Open the Waygate, will be eligible for a full dust refund for two weeks following Patch 29.2.2.


The following cards are adjusted to be stronger:

All Showdown in the Badlands “No Duplicates” cards (Gunslinger Kurtrus, Rheastrasza, Theldurin the Lost, Spirit of the Badlands, Elise Badlands Savior, Doctor Holli’dae, Deepminer Brann, Maruut Stonebinder, and Reno Lone Ranger)
  • Old: Battlecry effect if your deck has no duplicates when played.
  • New: Battlecry effect if your deck had no duplicates at the start of the game.
Manufacturing Error
  • Old: [6 Mana]
  • New: [5 Mana]

Sunset Volley
  • Old: [10 Mana]
  • New: [9 Mana]

Mes’Adune the Fractured
  • Old: [6 Mana]
  • New: [5 Mana]

Woodland Wonders
  • Old: Summon two 1/5 Beetles with Taunt. Costs (3) less if you have Spell Damage.
  • New: Summon two 2/5 Beetles with Taunt. Costs (3) less if you have Spell Damage.

Zok Fogsnout
  • Old: [7 Mana]
  • New: [6 Mana]

Chia Drake
  • Old: 2/4
  • New: 3/5

Hagatha the Fabled
  • Old: [5 Mana] 4/4
  • New: [4 Mana] 4/3

Aftershocks
  • Old: [5 Mana] Deal 1 damage to all minions, three times. Costs (2) less if you cast a spell last turn.
  • New: [4 Mana] Deal 1 damage to all minions, three times. Costs (1) less if you cast a spell last turn.

Botface
  • Old: 3/9
  • New: 4/12

Toyrannosaurus
  • Old: 7/6, Rush. Deathrattle: Deal 5 damage to a random enemy.
  • New: 7/7, Rush. Deathrattle: Deal 7 damage to a random enemy.

Shoplifter Goldbeard
  • Old: [6 Mana]
  • New: [5 Mana]

The Crystal Cove
  • Old: The next minion you summon this turn has its stats set to 4/4.
  • New: The next minion you summon this turn has its stats set to 5/5.

Crane Game
  • Old: [9 Mana]
  • New: [8 Mana]

Fly Off the Shelves
  • Old: [4 Mana]
  • New: [3 Mana]

Papercraft Angel
  • Old: [3 Mana] 2/5
  • New: [2 Mana] 2/3

Treasure Distributor
  • Old: After you summon a Pirate, give it +1 Attack.
  • New: After you summon a Pirate, give it and this minion +1 Attack.

Splendiferous Whizbang
  • All Whizbang’s Experimental Decks except for Demon Hunter, Warlock, and Mage have been adjusted to be more Splendiferous.



Battlegrounds Updates

Dev Comment: Well met! We're so pleased that players have been enjoying the new Battlegrounds update as well as the new Duos mode! Overall, we are pretty happy with how both game modes are shaping up, but we wanted to help out some underperforming strategies. We went for a very wide approach this patch with a lot of smaller changes to smooth out the meta. We've also hit a few notable outliers, such as Greymane's Champion, Rylak Metalhead, Gem Smuggler, Iridescent Skyblazer, and Orc-estra Conductor, to give other cards more room to shine. We'll continue to monitor the game after these changes and make more adjustments as necessary. We hope you all have fun in the Tavern!

Hero Changes

Guff Runetotem
  • Old: [2 Gold] Give a friendly minion of each Tier +2/+2.
  • New: [1 Gold] Give a friendly minion of each Tier +2/+1.
  • Dev Comment: Guff will also be going from 20 Armor to 10 Armor with this change.


Card Pool Changes

The following card have been removed from their respective card pools:
  • The Uninvited Guest
    • Dev Comment: What part of “uninvited” did it not understand?
  • Thorncaller
  • Sacred Gift
The following cards have been added to their respective card pools:
  • Humming Bird
  • Prophet of the Boar
  • Scarlet Skull
  • Sister Deathwhisper
  • Cloning Conch
Card Changes

Rylak Metalhead
  • Old: 3/4. Taunt. Deathrattle: Trigger the Battlecries of adjacent minions.
  • New: 5/3. Taunt. Deathrattle: Trigger the Battlecry of the minion to the left of this.

Goldshell Warden
  • Old: 3/4. Battlecry: Give your other Beasts +1/+4.
  • New: 2/4. Battlecry: Give your other Beasts +2/+4.

Iridescent Skyblazer
  • Old: [Tier 4] 2/5
  • New: [Tier 5] 3/8

Trigore the Lasher
  • Old: [Tier 5] 6/2. Whenever another friendly Beast takes damage, gain +2 Health permanently.
  • New: [Tier 4] 8/3. Whenever another friendly Beast takes damage, gain +1 Health permanently.

Mechanized Gift Horse
  • Old: [Tier 5]
  • New: [Tier 4]

Spiked Savior
  • Old: 12/4. Taunt. Deathrattle: Deal 1 damage to your minions and give them +1 Health.
  • New: 8/2. Taunt. Reborn. Deathrattle: Give your minions +1 Health and deal 1 damage to them.

Octosari, Wrap God
  • Old: 5/6. Deathrattle: Summon a 2/2 Tentacle. (It gains +2/+2 permanently after you summon a minion in combat!)
  • New: 8/8. Deathrattle: Summon a 8/8 Tentacle. (It gains +2/+2 permanently after you summon a minion in combat!)

Goldrinn, the Great Wolf
  • Old: 3/3. Deathrattle: For the rest of this combat, your Beasts have +3/+3.
  • New: 4/4. Deathrattle: For the rest of this combat, your Beasts have +4/+4.

Fiery Felblood
  • Old: 4/3. Deathrattle: Minions in the Tavern have +3 Attack this game.
  • New: 3/2. Deathrattle: Minions in the Tavern have +2 Attack this game.

Backstage Security
  • Old: 4/4
  • New: 4/5

Wrath Weaver
  • Old: 1/4
  • New: 1/3

Crafty Aranasi
  • Old: 1/8
  • New: 3/10

False Implicator
  • Old: 1/2
  • New: 1/1

Misfit Dragonling
  • Old: 1/2
  • New: 2/1

Blazing Skyfin
  • Old: 1/3
  • New: 2/4

Electric Synthesizer
  • Old: [Tier 4] 4/3
  • New: [Tier 3] 3/3

Draconic Deathscale
  • Old: [Tier 4] 6/3
  • New: [Tier 5] 8/3

Kalecgos, Arcane Aspect
  • Old: 2/10
  • New: 4/12

Molten Rock
  • Old: 3/1
  • New: 3/2

Party Elemental
  • Old: 3/2
  • New: 4/2

Crackling Cyclone
  • Old: 3/1
  • New: 4/1

Wildfire Elemental
  • Old: [Tier 4] 8/4
  • New: [Tier 3] 6/3

Recycling Wraith
  • Old: [Tier 3] 4/2
  • New: [Tier 4] 5/4

Land Lubber
  • Old: 4/5
  • New: 5/7

Zilliax (All Modules)
  • Old: 4/3
  • New: 3/4

Scrap Scraper
  • Old: 6/5. Deathrattle: Get a random Magnetic Mech.
  • New: 5/5. Battlecry and Deathrattle: Get a random Magnetic Mech.

Utility Drone
  • Old: 3/4. At the end of your turn, give your minions +1/+1 for each Magnetization they have.
  • New: 4/4. At the end of your turn, give your minions +2/+1 for each Magnetization they have.

Augmented Laborer
  • Old: 1/6
  • New: 3/8

Charging Czarina
  • Old: 4/2. Divine Shield. Whenever you cast a Tavern spell, give your minions with Divine Shield +3 Attack.
  • New: 5/3. Divine Shield. Whenever you cast a Tavern spell, give your minions with Divine Shield +2 Attack.

Very Hungry Winterfinner
  • Old: Taunt. Whenever this takes damage, give a minion in your hand +1/+1.
  • New: Taunt. Whenever this takes damage, give a minion in your hand +2/+1.

Murgl Mk II
  • Old: 2/4. Avenge (3): Give minions in your hand and board +1/+1 permanently.
  • New: 2/4. Avenge (4): Give minions in your hand and board +1/+1 permanently.

Bream Counter
  • Old: 6/6. While this is in your hand, after you play a Murloc, gain +2/+2.
  • New: 5/5. While this is in your hand, after you play a Murloc, gain +3/+2.

Magmaloc
  • Old: [Tier 5]
  • New: [Tier 4]

Primalfin Lookout
  • Old: [Tier 4]
  • New: [Tier 5]

The Glad-iator
  • Old: 1/1
  • New: 3/3

Deep Blue Crooner
  • Old: [Tier 4] 2/2
  • New: [Tier 3] 4/4

Zesty Shaker
  • Old: [Tier 3] 3/4
  • New: [Tier 4] 6/6

Defiant Shipwright
  • Old: 2/4
  • New: 2/5

Timecap’n Hooktail
  • Old: 1/5. Whenever you cast a Tavern spell, give your other minions +1 Attack.
  • New: 2/5. Whenever you cast a Tavern spell, give your minions +1 Attack.

Record Smuggler
  • Old: 5/4. At the start of your turn, gain 1 Gold. Repeat for each other Pirate.
  • New: 6/6. At the start of your turn, gain 2 Gold. If you control at least three Pirates, gain 2 more.

Gem Smuggler
  • Old: [Tier 5] 4/3. Battlecry: Play 2 Blood Gems on all your other minions.
  • New: [Tier 4] 3/4. Battlecry: Play a Blood Gem on all your other minions.

Harmless Bonehead
  • Old: 0/2
  • New: 1/1

Hateful Hag
  • Old: 4/2
  • New: 6/2

Hungering Abomination
  • Old: 3/4
  • New: 6/7

Moroes, Steward of Death
  • Old: 5/2. Reborn. Deathrattle: Give your Undead +2/+5.
  • New: 4/2 Reborn. Deathrattle: Give your Undead +2/+4.

Fire Dancer
  • Old: 4/2
  • New: 5/2

Winged Chimera
  • Old: 3/6. Whenever this takes damage, give a friendly minion of each type +2/+1.
  • New: 1/5. Whenever this takes damage, give a friendly minion of each type +1/+1 permanently. (3 times per combat.)

Ensorcelled Fungus
  • Old: Has +1/+2 for each Tavern spell you’ve cast this game (wherever this is).
  • New: Has +2/+2 for each Tavern spell you’ve cast this game (wherever this is).

Unforgiving Treant
  • Old: 2/12. Taunt. Whenever this takes damage, give your minions +1 Attack permanently.
  • New: 3/12. Taunt. Whenever this takes damage, give your minions +2 Attack permanently.

Nalaa the Redeemer
  • Old: 5/7. Whenever you cast a Tavern spell, give a friendly minion of each type +2/+1.
  • New: 5/6. Whenever you cast a Tavern spell, give a friendly minion of each type +2/+2.

Greymane’s Champion
  • Old: 6/5. After you play an even-Tiered card, give your other even-Tier minions +2/+2.
  • New: 6/6. After you play an even-Tiered card, give your other even-Tier minions +1/+1.

Mooneater’s Champion
  • Old: 7/8. After you play an odd-Tier card, give your other odd-Tier minions +1/+1.
  • New: 5/5. After you play an odd-Tier card, give your odd-Tier minions +1/+1.

Corrupted Cupcakes
  • Old: [3 Gold]
  • New: [4 Gold]

Them Apples
  • Old: Give minions in the Tavern +1/+3.
  • New: Give minions in the Tavern +1/+2.

Boon of Beetles
  • Old: [Tier 3] When you have space during combat, summon a 3/3 Beetle. (3 left!)
  • New: [Tier 4] When you have space during combat, summon a 3/3 Beetle with Taunt. (4 left!)

Suspicious Stimulant
  • Old: [Tier 3, 3 Gold]
  • New: [Tier 4, 4 Gold]

Scavenge for Parts
  • Old: [4 Gold]
  • New: [2 Gold]

Cloning Conch
  • Old: Get a copy of a non-Golden Murloc in your hand.
  • New: Get a random Murloc and a copy of it.


Card Changes (Duos Only)

Passenger
  • Old: 2/3. The first time your team Passes each turn, gain +2/+2.
  • New: 2/2. The first time your team Passes each turn, gain +1/+2.

Generous Geomancer
  • Old: 2/1
  • New: 1/1

Orc-estra Conductor
  • Old: 2/2. Battlecry: Give a minion +2/+2. Improve your team’s future Orc-estra Conductors.
  • New: 4/2. Battlecry: Give a minion +2/+1. (Upgraded for each Orc-estra Conductor your team has played this game)

Magnanimoose
  • No text change. Now only summons up to one copy of each of your teammate’s minions.

Puddle Prancer
  • Old: 3/3. After this is Passed, gain +3/+3.
  • New: 4/4. After this is Passed, gain +4/+4.

Man’ari Messenger
  • Old: 7/4. Battlecry: Minions in your team’s Taverns have +2/+1 this game.
  • New: 8/5. Battlecry: Minions in your team’s Taverns have +1/+1 this game.

Catch
  • Old: Give your minions +3 Attack. (Upgrades by +3 Attack after this is Passed!)
  • New: Give your minions +2 Attack. (Upgrades by +2 Attack after this is Passed!)


Bug Fixes and Game Improvements
  • [Battlegrounds] Recruitment Program will now be unable to triple in your hand before the recruit is passed to your teammate.
  • [Battlegrounds] Fixed a bug where, if Millhouse Manastorm beat both your opponents, his Tavern Refresh cost of 2 Gold would also affect your teammate.
  • [Battlegrounds] Fixed a bug where Plunder Pal didn’t grant your teammate Gold.
  • [Battlegrounds] Fixed a bug where using Suspicious Stimulant on a minion caused errors with Jandice Barov’s Hero Power.
  • [Battlegrounds] Fixed a bug where Felboar would consume a minion in the Tavern before the Tavern Spell takes effect.
  • [Battlegrounds] Fixed a bug where Magnetized enchantments on a Magnetic minion wouldn't carry over if the minion was tripled.
  • [Battlegrounds] Sped up Mirror Monster’s visual effect.
  • [Achievements] Fixed a bug where Top Teamwork progressed based on solo games as well.
  • [Achievements] Fixed a bug where Floop de Loop progressed even when you weren’t the one playing with Floop.
[Источник]

horsaken

  • Модератор
  • Старожил
  • *
  • Сообщений: 3798
Re: Описание обновления 29.2.2 для Hearthstone
« Ответ #1 : 25 Апреля, 2024, 20:43:00 »
  • Рейтинг:3 (+3 | 0)
Не забывайте, что сделать отбор по ослабленным картам можно по ключевому слову "возврат".



Dertw

  • Завсегдатай
  • **
  • Сообщений: 306
Re: Описание обновления 29.2.2 для Hearthstone
« Ответ #2 : 25 Апреля, 2024, 21:35:47 »
  • Рейтинг:0 (+1 | -1)
Десятку настолько апнули, что понерфили тентакли. И это хорошо.

AxellChe

  • Старожил
  • ***
  • Сообщений: 2019
  • Neckbeard

  • Варкрафт: +
    • Класс: Паладин
    • Сервер: Ракономор
Re: Описание обновления 29.2.2 для Hearthstone
« Ответ #3 : 25 Апреля, 2024, 21:48:22 »
  • Рейтинг:1 (+1 | 0)
Очень жаль, что бафф синглтон колод ("если в начале матча у вас в колоде...") касается только тех синглтонов, что вышли в бэдлендсах.
435/500

horsaken

  • Модератор
  • Старожил
  • *
  • Сообщений: 3798
Re: Описание обновления 29.2.2 для Hearthstone
« Ответ #4 : 25 Апреля, 2024, 21:55:01 »
  • Рейтинг:0 (+0 | 0)
Десятку настолько апнули, что понерфили тентакли. И это хорошо.
Да, тоже поржал с этого изменения)
Очень элегантный нерф тентакле-дек.

Tobivan

  • Завсегдатай
  • **
  • Сообщений: 158

  • Варкрафт: +
    • Имя: Тобиван
    • Класс: Паладин
    • Сервер: Разувий/Ревущий фьорд/Дракономор.
Re: Описание обновления 29.2.2 для Hearthstone
« Ответ #5 : 25 Апреля, 2024, 22:55:07 »
  • Рейтинг:2 (+2 | 0)
Так же имейте ввиду,часть карт находится в вольном режиме,для этого выберите все карты(тобишь вольные),чтобы вам показало все карты,которые можно распылить за фулл прайс.

LosKalmaros

  • Старожил
  • ***
  • Сообщений: 2002

  • Варкрафт: +
    • Имя: Гудволк
    • Класс: ДК
    • Сервер: Галакронд
Re: Описание обновления 29.2.2 для Hearthstone
« Ответ #6 : 26 Апреля, 2024, 10:06:49 »
  • Рейтинг:0 (+0 | 0)
Реально годные изменения, теперь интересно что поменяется в мете)
Жалко что переделка колод чудастера не дает его за фул прайс распылить, выпала эта бесполезность с последнего пака. Вдруг кто из игроков хотел играть на том самом варе на прихвостнях)

 

закрыть