New talent: Guard (replacing Elusive Dance on L100). "Guard against future attacks, causing the next X damage you Stagger to instead be prevented." 30s cooldown.
(The Guard Honor Talent will be renamed).
Слава богу догадались, теперь хоть какаято проактивная защита от большого урона будет.
New talent: Spitfire (replacing Gift of the Mists on L45). "Tiger Palm has a 25% chance to reset the cooldown of Breath of Fire."
Непонятно что они так за рандом цепляются. Танкование и рандом это вообще плохая комбинация. Просто бы сделали легендарную грудь талантом, то есть откат дыхания бочкой, было бы гораздо приятнее.
Part of the value of Black Ox Brew is being moved baseline, by lengthening its cooldown to 2 minutes, and speeding up the baseline recharge time of Brews. This should help the row be more competitive, without losing total Brew charges.
Ожидаемый нерф таланта который слишком ОП, с апом базовых абилок.
Ironskin Brew's duration will come up to 7, also freeing up more Brew charges.
Мало, надо сделать 8 сек как сейчас с артефактом.
Blackout Combo no longer buffs Purifying Brew. This usage wound up mostly being a trap, and 4 modes still a good amount of choice for the talent.
Комбу давно надо выпилить из талантов и сделать базовой фичей у хмелевара. Причём там в действительности сливание комбы на дыхание тоже ловушка, а с возвращением Гарда также и ОЗШ слив под вопросом. Вообщем я бы её делал базовой фичей но оставил бы только проки на лапу и бочку: с лапой ты апаешь ДПС, а с бочкой - защиту. По-моему, был бы идеальный и понятный вариант.
Gift of the Ox healing increased about 30%. We expect the overall spawn rate to be lower than Legion, and this helps make up for that.
Balancing is still preliminary, but a few tweaks on that front:
HP reduced for Brewmaster by around 10%. Brewmaster's heavy resistance to killing spikes means they're not a tank that needs as high an HP pool. This does have the side effect of making Ox orbs spawn slightly more often.
Это всё будет работать только если не будет проблем со 100% аптаймом ОЗШ, а они таки сейчас на бете очень большие, зарядов отваров катастрофически мало.
Stagger's effectiveness against Magic brought back up to 35%.
И на том спасибо.