0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.
VIDEO_OPTIONS_RESAMPLE_QUALITY_POINT – An upscale resulting in a hard, pixelated image.VIDEO_OPTIONS_RESAMPLE_QUALITY_BILINEAR – An upscale resulting in a very soft image or standard quality SSAA if above 100% render scale.VIDEO_OPTIONS_RESAMPLE_QUALITY_BICUBIC – An upscale resulting in a soft image or improved quality SSAA if above 100% render scale.VIDEO_OPTIONS_RESAMPLE_QUALITY_FSR – AMD FidelityFX Super Resolution 1.0 is a cutting edge super-optimized spatial upscaling technoloy that produces impressive image quality at fast framerates.VIDEO_OPTIONS_BETA_WARNING – This feature is in beta and may have various issues on certain hardware and setting configurations.RESAMPLE_SHARPNESS – Resample SharpnessOPTION_TOOLTIP_SHARPNESS – Adjusts the strength of the FidelityFX Super Resolution sharpness effect. 0 is full strength.DYNAMIC_RENDER_SCALE – Dynamic Render ScaleOPTION_TOOLTIP_DYNAMIC_RENDER_SCALE – Allow render scale to be dynamically changed to help hit a Target FPS.OPTION_TOOLTIP_ANTIALIASING – Anti-Aliasing is a technique to smooth out jaggy edges, especially at low resolutions.OPTION_TOOLTIP_RENDER_SCALE – Changes the resolution for rendering the 3D World. Lowering the render scale below 100% reduces the GPU workload and can greatly improve frame rate in some cases. Render scale above 100% is for supersampled anti-aliasing (SSAA). SSAA is very expensive for the GPU and only recommended if you are unsatisfied with the other anti-aliasing options offered.OPTION_TOOLTIP_RESAMPLE_QUALITY – When using a Render Scale that is not 100%, this adjusts the quality of the upscale/downscale. Note: Point and FidelityFX Super Resolution are only used for upscaling. If Render Scale is above 100%, Bicubic is used for SSAA instead.
Шкала разрешения и сейчас же есть
Цитата: Эзекуэль от 20 Сентября, 2021, 11:51:02Шкала разрешения и сейчас же есть В таком же виде? Мне она не дает больше максимального разрешения, то есть 100%, выставить (возможно это из-за Potatoe-PC, конечно).
Они бы для начала оптимизировали игру, а потом уже вводили over100%. Моя rtx 2060 + 3600 Рязань периодически в бастионе дает просадку до 40 кадров при графике 7/10. Это не говоря про глобальные замесы 40 на 40
Предвкушаю не отображение войдзон с включенным FSR.Почему только современные AMD, если FSR на любой картошке любого производителя должен поддерживаться.
Жаль что это вряд ли прибавит фпс в рейдах, что лично для меня является проблемой, и никакие методы оптимизации аддонов винды, или самих настроек графики не помогают. И сдается мне, проблема вовсе не в графике.
Цитата: Хомут Яша от 20 Сентября, 2021, 12:00:01Предвкушаю не отображение войдзон с включенным FSR.Почему только современные AMD, если FSR на любой картошке любого производителя должен поддерживаться.каким образом процесс связанный с обработкой кадров должен влиять на войд зоны?